Direktlänk till inlägg 1 mars 2016

När och fjärran

Av Matilda - 1 mars 2016 07:10

Godmorgon idag är det Tisdag den
1 Mars. Jag vaknade för en kvart sedan ungefär. Jag ska till skolan idag som jag var igår. Och idag i skolan ska vi ha Elevråd och det är när man bestämmer om skolan i en smågrupp.
I förrgår var jag på Maxi och kollade lite på bokrean. Då köpte jag än bok som heter när och fjärran och är en väldigt avancerad målarbok.(Bild kommer under texten).Igår var det första dagen i skolan efter sportlov och jag har varit i sommarstugan nästan hela sportlovet. Så nu är det bara att ta nya tag i 4veckor sedan är det påsklov.
Hoppas ni mår bra så ses vi förmodligen imorrn!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 27 juni 2016 10:37

Hej på er hoppas att ni mår bra! Jag har inte lagt upp så mycket på den här bloggen för att jag inte har haft tid. Men jag hoppas iallafall att ni har haft en bra midsommar med familj och vänner. Själv firade jag midsommar på vårat sommarstället me...

Av Matilda - 28 december 2015 23:25

God kväll! Idag har det varit en slappardag eftersom jag har jullov. Kag har bara suttit i soffan och kollat på PLL( pretty little liars) på ipaden. Igår kom den första snön i år. Det kom kanske 3 cm så att de var en hel del på en dag. I morse ...

Av Matilda - 5 november 2015 16:00

Hej bloggen! Idag har jag varit i skolan! Vi har haft Musik No och Språk, jag har spanska! Men nu är jag hemma och ska snart åka till stan med Farmor och farfar som ska hämta min mormor och morfar och lämna oss. I stan ska jag gå på min kör som het...

Av Matilda - 8 september 2015 15:44

Hej på er idag är det Tisdag och jag håller på med läxor och tittar på datorn. Jag kom hem från skolan för ungefär en timme. När jag kom hem så åt jag lite och sen satte jag mig vid datorn. Igår hann jag tyvärr inte lägga upp något inlägg för jag sky...

Av Matilda - 6 september 2015 19:19

God kväll på er! Idag har det vait en väldigt stressig dag för både mig och min mamma och pappa. Vi vaknade klockan 06.30 för att min syster skulle åka på fotbollscup. Den cupen höll på från klockan 07.45 till 15.00. Men jag gick hem lite tidigare ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards