Alla inlägg under maj 2015

Av Matilda - 24 maj 2015 12:32

Hej, just nu sitter jag i bilen på väg till Max för att äta hamburgare efter en dag och titta på en fotbollscup som syrran spelade. Dom körde 3 matcher. Dom förlorade en och vann två. Den sista matchen vann dom med 7-1. Men nu ska jag till Max och äta hamburgare och sen ska jag åka hem och va med mina kompisar. Hoppas ni får en trevlig Söndag eftermiddag!! HEJDÅ!!

Av Matilda - 24 maj 2015 07:33

Hej på er! Hoppas ni mår bra! Jag mår toppen iallafall. Idag ska min syster spela fotbollscup. Jag tänkte att jag skulle följa med och titta hur duktig hon är m.m Men nu ska vi äta frukost och kl är 07:30. Jag målade mina lösnaglar häromdagen som jag kommer lägga en bild under texten mem jag kommer skriva ett inlägg när vi är där så hoppas ni får en trevlig Söndag! HEJDÅ!!

Av Matilda - 22 maj 2015 17:20

Hej på er! Hoppas ni mår bra! Hoppas det är okej om jag inte har lagt upp på några dagar. Det är för jag har varit sjuk men nu är jag äntligen frisk. Just nu sitter jag och gör läxorna med Norah dom också har en blogg som jag länkar nere under texten. Men vi ska göra lite matte till Fredag och sen så har vi en So-prov som är till Onsdag. Men nu ska vi göra lite läxor men jag tänker skriva ett inlägg i kväll också då vi ses då. HEJDÅ!!

Av Matilda - 14 maj 2015 18:16

Hej, idag har jag varit på Ullared. Vi åkte hemifrån kl 10,40 och kom till Ullared ungefär vid 15,00. Vi tog några stop på vägen för att äta lite och så. Men just nu sitter jag i bilen på väg till stugan vi ska bo i. Jag handlade för 1600:-
Imorgon ska vi också hå lite på Ullared innan vi åker hem och ska träffa våra kompisar. Men ses i morgon. HEJDÅ!??

Av Matilda - 13 maj 2015 16:09

Hej,nu har jag varit hemma i ungefär 1 och en halv timme.Just nu sitter jag och tittar på tv och har ätit upp min glass. Idag i skolan har vi inte haft så många lektioner. Utan vi har varit på en skola som vi ska börja i när vi går i 7:an. En dag i veckan ska vi åka dit och bara ha lite ämnen där som jag sa i förra inlägget.Idag har vädret varit lite sådär. På förmiddagen har det varit jätte blåsigt men nu på eftermiddagen är det strålande sol. Nu väntar jag bara på mamma och pappa som ska komma hem så jag kan få middag men jag hoppas ni mår bra så ses vi i nästa inlägg.HEJDÅ


 

Av Matilda - 12 maj 2015 18:31

Hej,


Jag gick upp på morgonen kl 05:55 med världens magvärk, gick jag upp och klädde på mig och åt frukost och sminka mig. När jag kom till skolan på morgonen mötte jag min bästa kompis. Vi gick ut till vägen och pratade om massor av saker. Idag har vi har haft Matte då vi hade en matte diagnos som jag kände mig säker på och sen hade vi Eng då vi hade ett engelska förhör. Idag slutade vi kl 13:20 och jag kom hem ca kl 14:20 då jag var med min granne och hoppade studsmatta.


Till middag åt jag Mc Dondals som Mamma och Pappa köpte med sig hem efter jobbet.


Det har inte varit något vidare väder här ikväll, så därför går jag och fixar mig för kvällen och hänger lite framför tv:n

 


Ses imorgon, då jag ska till en skola som jag ska börja i när jag går i 7:an. Men vi kommer smygstarta där redan i 6:an då vi ska ha No,Musik,Hemkunskap m.m  en dag i veckan.
Det ska bli jätte roligt :)





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards